Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Nie wiesz jak się do tego zabrać? Zacznij od hasła reklamowego, które w jednym zdaniu uchwyci co wyróżnia Twoją korporację oraz do jakich klientów jest adresowana oferta korporacji.
Wizerunek Korporacji Taxi
Na tzw. branding, czyli kreowanie wizerunku marki Twojej Korporacji składa się kilka elementów, takich jak:
- Nazwa Korporacji Taxi,
- Logo,
- Stałe hasło reklamowe korporacji (slogan firmy),
- Strona internetowa,
- Oferta,
- Blog,
- Materiały reklamowe Korporacji Taxi (np. ulotki, kalendarzyki, reklama na samochodach).
Wszystkie te elementy powinny być spójne i pasować do siebie.
Stałe hasło reklamowe korporacji taxi (slogan)
Slogan to hasło reklamowe firmy, które stanowi część składową marki Twojej korporacji. Haseł reklamowych może być wiele, w zależności od aktualnej promocji, natomiast slogan pozostaje zawsze taki sam (lub przez dłuższy czas się nie zmienia). Poniżej znajdziesz przykłady sloganów popularnych marek:
Żywiec: „Prawie robi wielką różnicę”,
Biedronka: „Codziennie niskie ceny”,
Red Bull: „Red Bull doda Ci skrzydeł”.
Slogan pasujący do marki Korporacji Taxi
Hasło reklamowe podobnie jak pozostałe elementy wizerunku marki powinno przemawiać do klientów Twojej korporacji Taxi. Zastanów się jakich masz klientów: czy są to osoby młode czy starsze, czy dojeżdżają taksówką do pracy, na imprezę a może najwięcej klientów korzysta z usługi zakupów czy też odbioru dzieci ze szkoły?
A jeżeli korporacja ma mało klientów, może warto wprowadzić zmiany aby dotrzeć do innej grupy klientów.
Aby slogan korporacji był skuteczny powinien tworzyć spójną całość z innymi elementami wizerunku Twojej Korporacji.
Przykłady sloganów pasujących do marki Korporacji Taxi:
Przykład nr 1
Odbiorca: Klienci tradycyjni, niechętni do nowości,
Nazwa Korporacji: Twoje Taxi Wrocław,
Kolory w Logo i grafikach: czerwony i złoty kojarzy się z tradycją,
Symbole w Logo i grafikach: elementy herbu miasta,
Hasło: Z Wami od 1990 roku LUB Podróżuj bezpiecznie! LUB Znamy nasze miasto!
Przykład nr 2
Odbiorca: Klienci oszczędni i świadomi,
Nazwa Korporacji: Tanie Taxi Gdańsk,
Kolory w Logo i grafikach: klasyczny żółty i czarny LUB zielony – symbol ekologii i oszczędności,
Symbole w Logo i grafikach: np. skarbonka,
Hasło: Najniższe ceny w mieście!
Uwaga! Konkurowanie ceną raczej nie sprawdza się w korporacjach taxi, lepiej jest konkurować zakresem usług czy jakością.
Przykład nr 3
Odbiorca: Klienci biznesowi,
Nazwa: Twój Kierowca Szczecin LUB Szofer Taxi Szczecin LUB City Taxi Szczecin,
Kolory w Logo i grafikach: szary LUB biały i czarny LUB granatowy i złoty,
Symbole w Logo i grafikach: np. teczka, zegarek,
Hasło: Zawsze na czas! ( bardzo ważna informacja dla klientów, którzy nie chcą się spóźnić na spotkanie, pociąg czy samolot).
Hasła reklamowe na różne okazje
W przeciwieństwie do sloganu Korporacji Taxi, haseł reklamowych możesz mieć bardzo dużo i zmieniać je w zależności od promocji, okazji oraz do grupy docelowej. Hasło reklamowe ma zachęcić do skorzystania z aktualnej oferty czy też promocji. W branży taxi można podobnie jak w gastronomii przypominać klientom o zbliżających się świętach i wydarzeniach.
Przykłady haseł reklamowych związanych z aktualną promocją czy wydarzeniem:
Musisz zawieźć dziecko na kurs tańca a teściową na kółko różańca?
Zleć nam przejazd i odzyskaj czas dla siebie!
Zawieziemy Ciebie wszędzie szybciej i bezpieczniej niż saniami Mikołaja 🙂
I biało się stało, miasto zasypało… Nie musisz odśnieżać, żeby wyjechać! Zadzwoń po taxi 🙂
Korporacja taxi bez dyspozytorni?
Zaoszczędzić na kosztach dyspozytorni!
Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców w wybranych porach dnia lub 24h/7d.
Przeczytaj także nasze ostatnie posty w tym temacie: