Jak wyłączyć pocztę głosową? Zestawienie szybkich kodów.

telefon

Poczta głosowa nie zawsze jest pożądanym dodatkiem podczas dostarczania usług. Co więcej, podczas zapracowanego dnia niełatwo jest znaleźć czas by wyszukać informacje na temat obsługi tego typu usług. Dlatego przygotowaliśmy proste zestawienie kodów służących wyłączaniu lub włączaniu tej usługi u najbardziej popularnych operatorów.

Orange

Wyłączenie poczty głosowej – wyślij SMS o treści “rez” pod numer 501.

Włączanie poczty głosowej*– wyślij SMS o treści “start” na numer 501 

*By dostosować ją do swoich potrzeb należy zadzwonić pod *501 i postępować zgodnie z uwagami lektora.

Pod numerem *501 można odsłuchiwać swoje wiadomości 

Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się na stronie:
https://www.orange.pl/omnibook/poczta-glosowa

T-mobile

Wyłączenie poczty głosowej  – Wpisz kod #002# 

i naciśnij słuchawkę 

Włączanie poczty głosowej*  – wpisz kod: *002# 

i naciśnij słuchawkę

*funkcjonalność niedostępna dla klientów posiadających włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową” – całkowite skasowanie przekierowań na Pocztę głosową możliwe jest jedynie za pośrednictwem BOA/BOU lub poprzez Internetowy System Obsługi.

Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się na stronie:
https://www.t-mobile.pl/c/dla-firm-poczta-glosowa

Play

Wyłączenie poczty głosowej: 

Poczta głosowa Standard – wpisz kod  *111*56*2# 

i naciśnij słuchawkę

Poczta głosowa PRO – wpisz kod:*111*5*2#

i naciśnij słuchawkę 

Włączanie poczty głosowe

Poczta głosowa Standard – wpisz kod  *111*56*1#

i naciśnij słuchawkę 

Poczta głosowa PRO *111*5*1#

i naciśnij słuchawkę 

Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się na stronie: 
https://www.play.pl/uslugi/poczta-glosowa/

Plus

Wyłączenie poczty głosowej – wpisz kod  *122*00#

i naciśnij słuchawkę 

Włączenie poczty głosowej – wpisz kod *122*11#

i naciśnij słuchawkę 

Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się na stronie: 
https://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-mix

Korporacja taxi bez dyspozytorni?

Zaoszczędzić na kosztach dyspozytorni!

Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców w wybranych porach dnia lub 24h/7d.