Największym kosztem w prowadzeniu korporacji taxi są koszty zatrudnienia dyspozytorek. Przy aktualnym wzroście płacy minimalnej coraz więcej korporacji taxi traci rentowność. Jednak praca korporacji taxi bez dyspozytorek jest możliwa dzięki nowoczesnym rozwiązaniom dostępnym w systemach taxi.
Kierowcy odbierają połączenia
Wiemy, że to kontrowersyjne stwierdzenie, nie mniej jednak, coraz więcej korporacji taxi decyduje się na samodzielne odbieranie połączeń przez kierowców. Ogranicza to znacznie koszty zatrudnienia i jednocześnie sprawia, iż kierowcy oraz klienci bardziej starają się zachować dobre relacje.
Pierwsze pytanie jakie zazwyczaj się pojawia, to pytanie o to skąd system wie, do którego kierowcy zadzwonić. Telefony są łączone kolejno między dzwoniącymi klientami, a kierowcami według kolejki. Jeśli kierowca chce zrealizować zlecenie to jedzie na nie, jeśli jednak adres odbioru jest za daleko, przekazuje je dalej (podając głosowo adres zlecenia). System wtedy zaczyna poszukiwania taksówki w taki sam sposób, jakby zlecenie zostało wpisane przez dyspozytorkę, czyli może na przykład wybrać najbliższe taxi.
Zlecenia terminowe, wymagające czytnika kart płatniczych, zakupy i wszelkie inne usługi dodatkowe, również mogą być dodane do zlecenia przed jego przekazaniem.
Kolejne pytanie to co w przypadku, gdy klient tylko pyta o cenę. W takim przypadku kierowca po rozmowie anuluje zlecenie i wraca na pierwszą pozycję w kolejce do dzwonienia.
Korporacja taxi bez dyspozytorni?
Zaoszczędzić na kosztach dyspozytorni!
Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców w wybranych porach dnia lub 24h/7d.
Numer telefonu pasażera i kierowcy jest bezpieczny
Numer telefonu pasażera nie jest znany kierowcy ani pasażer nie zna numeru telefonu kierowcy. I tu zapewne nasuwa się pytanie a co w przypadku gdy klient zadzwoni ponownie aby zmienić lub odwołać zlecenie albo gdy kierowca będzie musiał zapytać o coś klienta, to przecież nie mają jak się porozumieć. Rozwiązanie jest bardzo proste, system taxi, sprawdza czy dla dzwoniącego klienta jest przydzielone zlecenie i jeśli jest, to dzwoni do kierowcy jadącego po klienta. W przypadku gdy kierowca chce zadzwonić do klienta, to wystarczy, że zadzwoni na centralę systemu taxi. Jeśli jest w zleceniu, zostanie automatycznie połączony z klientem. Wszystkie rozmowy mogą być nagrywane w celu weryfikacji zgłoszeń reklamacyjnych jak i jakości obsługi połączeń odbieranych przez kierowców.
Praca hybrydowa
Wiemy, że jako właściciel korporacji, już jesteś w stanie dostrzec, że rozwiązanie to ma wiele plusów. Ciągle jednak masz wątpliwości. Dlatego najlepiej jest wybrać system taxi pozwalający na pracę hybrydową. W czasie, gdy ruch jest mały np. (noce w dniach niedziela – czwartek) można kierować połączenia bezpośrednio do kierowców, natomiast w dni o dużym natężeniu ruchu (np. piątek i sobota) można pozostać przy pracy z dyspozytorkami. Samo to, że nie będziesz musiał zapewnić obsługi 24h/7d pozwoli na zmniejszenie zatrudnienia i da wymierne korzyści finansowe.
Korporacje, które zaczynają od pracy hybrydowej, bardzo szybko przekonują się do pracy bez dyspozytorek i na stałe pracują w trybie odbierania połączeń przez kierowców.
Czy jesteś gotowy?
Wszystkie opisane rozwiązania znajdziesz w KOMBO System Taxi. Jedynym systemie taxi pozwalającym na pracę hybrydową.
Korporacja taxi bez dyspozytorni?
Zaoszczędzić na kosztach dyspozytorni!
Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców w wybranych porach dnia lub 24h/7d.